اسلایدر

عاشق تو هستم








کلبه تنهایی

وقتي دستام خالي باشه وقتي باشم عاشق تو
غير دل چيزي ندارم که بدونم لايق تو
هر بلايي سرم اومد همه زجري که کشيدم
همه رو به جون خريدم ولي از تو نبريدم
هرجا بودم با تو بودم هرجا رفتم تورو ديدم
تو سبک شدن تو رويا همه جا به تو رسيدم
اگه احساسمو کشتي اگه از ياد منو بردي
اگه رفتي بي تفاوت به غريبه سرسپردي
بدون اينو که دل من شده جادو به طلسمت
يکي هست اين ور دنيا که تو يادش مونده اسمت


 

 



نظرات شما عزیزان:

گرگ راجونه
ساعت23:03---4 ارديبهشت 1391
من خراب ترم خالزا هههههه

m
ساعت21:19---2 ارديبهشت 1391
بودیم و کسی پاس نداشت هستیم باش میرویم تا بدانند بودیم

m
ساعت19:33---1 ارديبهشت 1391
من خیلی دوست دارم نظری که می فرستم جوابش را هم بشنوم

m
ساعت22:08---31 فروردين 1391
خیلی دلت گرفته است ازتو یکی انتظار نداشتم
پاسخ:چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


m
ساعت20:52---31 فروردين 1391
جواب بده

نسیم زرین دشت
ساعت15:26---24 فروردين 1391
شاخه با ريشه خود حس غريبى دارد

باغ امسال چه پاييز عجيبى دارد

غنچه شوقى به شكوفا شدنش نيست دگر

باخبر گشته كه دنيا چه فريبى دارد

خاك كم آب شده مثل كويرى تشنه

شايد از جاى دگر مزرعه شيبى دارد

سيب هر سال در اين فصل شكوفا ميشد

باغبان كرده فراموش كه سيبى دارد

وبلاگ نسیم زرین دشت


مهرزاد
ساعت13:57---23 فروردين 1391
ای نازت کنم داداش

وبلاگت عالی شده

خیلی چاکرتم داداش

بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:9 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir